Support

Vår support riktar sig i första hand till våra kunders Systemadministratörer  

Registrera ditt supportärende: https://support.idok.se

För systematisk bearbetning och återkoppling används vårt ärendehanteringssystem. Du behöver ingen särskild inloggning för att lägga upp ett ärende och du kan följa ditt ärendes status samt föra dialog med den av våra medarbetareunder som tilldelats ansvaret för just ditt ärende. 

Självklart är du välkommen att ringa oss. 
Vår support är bemannad 08.00-17.00 på vardagar och nås på telefon: 0451-893 00

Vi ber övriga användare i första hand kontakta verksamhetens Systemadministratör för support. Det kan exempelvis gälla problem med inloggning, lösenord eller åtkomst till innehåll eller dina rättigheter i systemet.

I samråd med supporten kan vår remotesupportlänk användas.

  Övriga kundverktyg

KTV 

Följ länken nedan för inhämtning av er verksamhets installationsfil och tillhörande information samt aktivering av användarkonton och åtkomst till manualer.

https://ktv.nectar.se/